Chcesz zwrócić produkt? Chętnie pomożemy! Wystarczy zarejestrować się do zwrotów na stronie swojego konta. Potrzebujesz dodatkowej pomocy? Poniżej znajduje się krótki przewodnik krok po kroku, jak dokonać zwrotu produktu.
Instrukcja rejestracji produktu do zwrotu
-
Zaloguj się na swojej stronie zamówienia, podając swój adres e-mail i hasło. Nie masz jeszcze konta w Gomibo? Możesz zalogować się, podając numer zamówienia i adres e-mail. Numer zamówienia znajdziesz w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia.
-
W menu kliknij opcję Zwrot.
-
W punkcie Krok 1 zaznacz produkt, który chcesz zwrócić. Możesz wybrać więcej niż jeden produkt.
-
Poinformuj nas, dlaczego zwracasz produkt w sekcji Powód zwrotu. Jeśli nie masz powodu lub wolisz nam go nie podawać, możesz również wpisać Bez powodu. Nie będziemy stwarzać problemów z tego powodu.
-
Następnie kliknij zielony przycisk u dołu strony z napisem Dalsza rejestracja.
-
W każdym kolejnym kroku postępuj zgodnie z poleceniami i wypełnij wszystkie informacje, które dotyczą Twojego zwrotu. Cały proces zajmie tylko kilka minut!
-
Po pomyślnym zarejestrowaniu produktu otrzymasz od nas bezpłatną etykietę wysyłkową. Zapakuj produkt starannie, korzystając z naszych porad dotyczących pakowania i naklej etykietę wysyłkową na pudełko.
-
Gotowe! Teraz wystarczy tylko nadać przesyłkę. Możesz to zrobić w najbliższej placówce UPS.
Uwaga: Nie ma potrzeby wybierania dodatkowych opcji wysyłki, takich jak przesyłka polecona lub ubezpieczona. Przesyłka jest już ubezpieczona dzięki naszej etykiecie wysyłkowej. Dlatego nie zwracamy kosztów za dodatkowe opcje wysyłki.
Masz dalsze pytania?
Nadal nie możesz zarejestrować swojego produktu? Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się na dole strony obsługi klienta.