Aby zwrócić przesyłkę, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją. Wyjaśniamy w niej, jak bezpiecznie wysłać przesyłkę. To Ty odpowiadasz za stan, w jakim Gomibo lub serwis otrzyma produkt! Po otrzymaniu przesyłki przyślemy Ci powiadomienie e-mailem.
Krok 1: Pakowanie produktu
-
Zresetuj urządzenie i usuń wszystkie konta (np. Google, Find My iPhone). Jest to warunek konieczny do przetworzenia zwrotu lub do naprawy urządzenia.
-
Wyjmij z urządzenia kartę SIM i kartę pamięci. Zachowaj je dla siebie; nie należy ich do nas przesyłać.
-
Z urządzenia można także zdjąć etui i inne akcesoria. Je również możesz zachować. Jeśli zdecydujesz się na wysyłkę swoich akcesoriów, robisz to na własne ryzyko.
-
Włóż urządzenie do małego pudełka:
-
W przypadku wymiany lub anulowania zamówienia należy wysłać urządzenie w oryginalnym opakowaniu.
-
Jeśli wysyłasz urządzenie do naprawy, użyj innego pudełka. Możesz wykorzystać pudełko, które było już użyte do innych celów. W przypadku napraw, wysyłanie oryginalnego pudełka odbywa się na własne ryzyko.
-
Czy wysyłasz akcesorium? Zawsze wysyłaj produkt w oryginalnym opakowaniu, jeśli nadal je posiadasz, nawet gdy wysyłasz produkt do naprawy.
-
Wypełnij pustą przestrzeń w pudełku, np. folią bąbelkową.
-
Zamknij pudełko za pomocą gumki. Nigdy nie naklejaj niczego na oryginalne pudełko urządzenia! W ten sposób pudełko pozostanie schludne i nienaruszone.
Etap 2: Pakowanie pudełka
-
Zapakuj mniejszy karton do solidnego pudełka transportowego. Możesz wykorzystać używane pudełko, ale upewnij się, że nie ma na nim żadnych innych etykiet ani naklejek.
-
Prosimy o dołączenie listu z:
-
Informacją, co chcesz zrobić ze swoim produktem (wymienić, zwrócić lub naprawić);
-
W przypadku zwrotu: numerem konta bankowego;
-
W przypadku usterek: opisem problemu;
-
W przypadku wad: dowodem zakupu/fakturą, która jest dowodem gwarancji. Pobierzesz ją za pośrednictwem swojego konta. Bez tego dowodu produkt może nie zostać naprawiony.
-
Wypełnij puste przestrzenie materiałem ochronnym, np. folią bąbelkową lub gazetami.
Krok 3: Wydruk i naklejenie etykiety wysyłkowej
-
Wydrukuj etykietę wysyłkową z adresem dostawy i adresem zwrotnym.
-
Sprawdź, czy adres zwrotny na etykiecie wysyłkowej jest prawidłowy. Jeśli adres jest nieprawidłowy, możesz go zmienić (przekreśl go i wpisz poprawny adres obok).
-
Naklej etykietę na pudełko tak, aby nie było luźnych rogów ani krawędzi. Dzięki temu etykieta pozostanie na swoim miejscu.
Wskazówka! Nie masz drukarki? Pobierz etykietę zwrotną na telefon i zeskanuj ją w punkcie UPS.
Krok 4: Wysłane i gotowe!
-
Oddaj paczkę w najbliższym punkcie UPS.
-
Natychmiast po otrzymaniu przesyłki wyślemy Ci wiadomość e-mail.