Chcesz wymienić lub zwrócić zamówienie? Przykro nam słyszeć, że nie wszystko spełnia Twoje oczekiwania, ale pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Zarejestruj swój produkt, korzystając z zielonego przycisku poniżej, lub przeczytaj tę stronę, aby uzyskać więcej informacji.
Wszystkie produkty Gomibo można bezpłatnie zwrócić do 31 dni od daty ich otrzymania. Po zarejestrowaniu zwrotu masz 14 dni na odesłanie produktu.
Czy zwracasz słuchawki douszne?
Ze względów higienicznych zwracane słuchawki muszą być nieużywane. Zwracasz słuchawki, które zostały już użyte? Wówczas naliczone zostaną koszty czyszczenia w wysokości 12,50 EUR.
Twoje urządzenie nie spełnia tych wymagań?
Myślisz, że urządzenie nie spełnia naszych wymagań? Nadal możemy Ci pomóc. Po otrzymaniu urządzenia sprawdzimy je dokładnie i zweryfikujemy, jakie opcje możemy Ci zaoferować. Oczywiście będziemy informować Cię na bieżąco. To Ty decydujesz, która opcja najbardziej Ci odpowiada i co stanie się z Twoim urządzeniem.
Wolisz inny kolor, model, a może chcesz anulować zamówienie? Zajmiemy się tym. Możesz wymienić lub anulować zamówienie w ciągu 31 dni od daty jego otrzymania - jest to całkowicie bezpłatne. W przypadku anulowania zamówienia zwracana jest cena zakupu wraz z kosztami przesyłki (z wyłączeniem dodatkowych opcji wysyłki np. list polecony lub wysyłka z ubezpieczeniem). Zwrot zostanie zaksięgowany na Twoim koncie bankowym w ciągu 5 dni roboczych.
Przed odesłaniem nam produktu należy przywrócić w urządzeniu ustawienia fabryczne. Czy masz telefon iPhone firmy Apple? Upewnij się, że funkcja Znajdź mój iPhone jest wyłączona. W przeciwnym razie nie będziemy mogli rozpatrzyć zwrotu.
Natychmiast po zarejestrowaniu produktu otrzymasz bezpłatną etykietę wysyłkową, aby odesłać nam produkt. Możesz śledzić przesyłkę za pomocą kodu, który otrzymasz po wysłaniu zamówienia, a my wyślemy Ci wiadomość e-mail, gdy tylko otrzymamy przesyłkę. Wówczas wymienimy lub anulujemy zamówienie. Będziemy Cię informować na bieżąco za pośrednictwem poczty elektronicznej, więc zawsze wiesz, co dzieje się z Twoim zwrotem.
Wadliwy produkt potrafi sprawić wiele problemów, ale jesteśmy tu po to, aby to naprawić! Sprawdź naszą stronę Gwarancje i naprawy.
Przed odesłaniem produktu należy przywrócić ustawienia fabryczne urządzenia. Spowoduje to usunięcie wszystkich plików i danych. Aby zachować pliki, można utworzyć kopię zapasową. Na naszej stronie pomocy technicznej wyjaśniamy, jak utworzyć kopię zapasową i zresetować urządzenie.
W przypadku zwrotu zamówień prywatnych można użyć formularza odstąpienia od umowy, ale nie jest to obowiązkowe. Poza tym, można to zrobić jeszcze szybciej na stronie konta osobistego.
(Jeśli chcesz anulować umowę, wypełnij ten formularz i odeślij go do nas)
- Do MobielWerkt B.V., Waagstraat 1, 9712 JX Groningen, The Netherlands, adres email: info@gomibo.com:
- Ja, niżej podpisany/a (*), niniejszym dokonuję wycofania się z umowy zawartej przeze mnie na zakup następujących produktów: / świadczenie następujących usług: (*).
- Zamówionych (*)/ Dostarczonych (*) w dniu:
- Imię i nazwisko konsumenta:
- Adres pocztowy konsumenta:
- Podpis konsumenta (jedynie w przypadku formy pisemnej):
- Data:
(*) Niepotrzebne skreślić.