Wysyłka

Na tej stronie znajdziesz wszystkie niezbędne informacje o wysyłce i dostawie Twojej paczki. Od momentu złożenia zamówienia zawsze będziemy Cię informować o zmianie statusu wysyłki Twojej paczki za pośrednictwem poczty elektronicznej. Status możesz również wyświetlić na stronie konta osobistego.



Wysyłka zamówienia

Dostępne metody wysyłki można znaleźć w koszyku podczas finalizowania zamówienia. Po wybraniu innego kraju, metody dostawy są automatycznie dostosowywane. Często można wybrać opcję dostarczenia zamówienia do domu lub odebrania go w punkcie odbioru. W koszyku możesz wprowadzić inny adres dostawy, np. aby zamówienie zostało dostarczone do miejsca pracy. Jeśli zamówienie nie zmieści się w skrzynce na listy, musisz być w domu, aby odebrać przesyłkę.

Śledź swoją przesyłkę
Natychmiast po wysłaniu zamówienia wyślemy Ci wiadomość e-mail z kodem Track & Trace. Dzięki temu możesz samodzielnie śledzić przesyłkę. Kod Track & Trace możesz również znaleźć na stronie stanu zamówienia.


Koszty dostawy

Dostawa do innych krajów Unii Europejskiej jest bezpłatna. Poniższa tabela przedstawia koszty wysyłki zamówienia do krajów spoza Unii Europejskiej.


Koszty wysyłki Przesyłka listowa Paczka pocztowa
Kraje UE Bezpłatnie Bezpłatnie
Norwegia Bezpłatnie €9.95
Zjednoczone Królestwo Bezpłatnie €4.95
Szwajcaria Bezpłatnie €9.95

Najczęściej zadawane pytania

Masz więcej pytań dotyczących wysyłki zamówienia? Poniżej przedstawiamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

  • Do jakich krajów wysyła Gomibo?

  • Jaką metodą moja zamówienie zostanie dostarczone?

  • Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?

  • Co zrobić, jeśli nie ma mnie w domu, gdy zamówienie jest dostarczane?

  • Jak mogę zmienić adres dostawy w moim zamówieniu?

  • Składam zamówienie z zagranicy. Czy dostanę zwrot cła importowego i podatku VAT?