Na tej stronie znajdziesz wszystkie niezbędne informacje o wysyłce i dostawie Twojej paczki. Od momentu złożenia zamówienia zawsze będziemy Cię informować o zmianie statusu wysyłki Twojej paczki za pośrednictwem poczty elektronicznej. Status możesz również wyświetlić na stronie konta osobistego.
Dostępne metody wysyłki można znaleźć w koszyku podczas finalizowania zamówienia. Po wybraniu innego kraju, metody dostawy są automatycznie dostosowywane. Często można wybrać opcję dostarczenia zamówienia do domu lub odebrania go w punkcie odbioru. W koszyku możesz wprowadzić inny adres dostawy, np. aby zamówienie zostało dostarczone do miejsca pracy. Jeśli zamówienie nie zmieści się w skrzynce na listy, musisz być w domu, aby odebrać przesyłkę.
Śledź swoją przesyłkę
Natychmiast po wysłaniu zamówienia wyślemy Ci wiadomość e-mail z kodem Track & Trace. Dzięki temu możesz samodzielnie śledzić przesyłkę. Kod Track & Trace możesz również znaleźć na stronie stanu zamówienia.
Dostawa do innych krajów Unii Europejskiej jest bezpłatna. Poniższa tabela przedstawia koszty wysyłki zamówienia do krajów spoza Unii Europejskiej.
Koszty wysyłki | Przesyłka listowa | Paczka pocztowa |
Kraje UE | Bezpłatnie | Bezpłatnie |
Norwegia | Bezpłatnie | €9.95 |
Zjednoczone Królestwo | Bezpłatnie | €4.95 |
Szwajcaria | Bezpłatnie | €9.95 |
Masz więcej pytań dotyczących wysyłki zamówienia? Poniżej przedstawiamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Wysyłamy do kilku krajów w Europie. Gomibo dostarczy Twoje zamówienie, jeśli mieszkasz w jednym z następujących krajów/obszarów:
Do niektórych regionów nie możemy wysyłać paczek. Są to:
Proawdzimy bliską współpracę z UPS, aby Twoje zamówienie zostało dostarczone tak szybko, jak to możliwe, z najlepszą obsługą. Aby dowiedzieć się więcej, przejdź na stronę Partnerzy.
Będziemy Cię informować o statusie wysyłki Twojej paczki za pośrednictwem poczty elektronicznej. Kod Track & Trace otrzymasz natychmiast po wysłaniu przesyłki. Dzięki temu możesz sprawdzić na stronie internetowej firmy kurierskiej, kiedy paczka zostanie dostarczona. Dotyczy to zarówno dostawy do domu i do punktu odbioru. Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie o czasie dostawy.
Jeśli w momencie doręczenia przesyłki nie będzie Cię w domu, przewoźnik zostawi Ci wiadomość. Wiadomość ta zawiera informacje o tym, co możesz zrobić, gdzie odebrać przesyłkę lub kiedy zostanie ona ponownie dostarczona. Informacje te można również znaleźć sprawdzając kod Track & Trace.
Przy składaniu zamówienia w adres dostawy wkradł się błąd? A może chcesz, aby zamówienie zostało dostarczone w inne miejsce? Nie martw się, czasem można jeszcze zmienić adres. Najpierw sprawdź na stronie stanu zamówienia, czy zamówienie nie zostało już przez nas wysłane.
Czy Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane?
W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Zmienimy adres w naszym systemie, aby przesyłka została wysłana pod właściwy adres.
Czy Twoje zamówienie zostało już wysłane?
W takim przypadku zmiana adresu dostawy nie jest już możliwa. Natychmiast po wysłaniu zamówienia wyślemy Ci wiadomość e-mail z kodem Track & Trace. Użyj tego kodu, aby sprawdzić, czy można zmienić adres w firmie kurierskiej, być może po pierwszej próbie doręczenia.
Tak, w przypadku klientów prywatnych płacimy cło importowe i podatek VAT, co jest uwzględnione w cenie widocznej na stronie internetowej po wybraniu kraju wysyłki. Dotyczy to również klientów zamawiających z krajów spoza UE. Nie trzeba ich więc płacić doręczycielowi przesyłki.
Gomibo pokryje te koszty w przypadku wysyłki do wszystkich krajów z listy podanej powyżej w odpowiedzi na pytanie "Do jakich krajów wysyła Gomibo?".