Czas dostawy

Na tej stronie znajdziesz wszystko, co musisz wiedzieć o czasie dostawy Gomibo. Po złożeniu zamówienia będziemy informować Cię na bieżąco o statusie paczki. Status można również sprawdzić za pośrednictwem konta osobistego.



Czas dostawy Twojego zamówienia

Szacowany czas dostawy podany jest dla każdego urządzenia na naszej stronie internetowej. Zostanie on zmieniony po wybraniu innego kraju. Po złożeniu zamówienia zawsze obowiązuje czas dostawy podany na stronie statusu zamówienia. Gdy tylko zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz od nas kod Track & Trace, który umożliwi Ci śledzenie przesyłki.

Do większości krajów nie wysyłamy zamówień w weekendy. Jeśli zamówienie zostanie złożone w sobotę lub niedzielę, przesyłka zostanie wysłana w poniedziałek. W wyjątkowych przypadkach czas dostarczenia paczki może być dłuższy niż przewidywany. Może się tak zdarzyć, jeśli wystąpi problem z obsługą paczki lub jeśli urządzenie nie jest dostępne ze względu na duże zapotrzebowanie. W takim przypadku będziemy informować Cię na bieżąco za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz na stronie ze statusem zamówienia.


Najczęściej zadawane pytania

Poniżej znajdują się często zadawane pytania dotyczące czasu dostawy. Kliknij na pytanie, aby przeczytać odpowiedź.

  • Jaki jest czas dostawy w okresie świątecznym?

  • Czy pracownicy biura obsługi klienta mogą podać mi najbardziej aktualny status mojego zamówienia?

  • Co oznacza czas dostawy podany na stronie internetowej?