Apple iPhone 12 Pro Max - Wyłączanie funkcji Znajdź mój iPhone

Wyłączanie funkcji Znajdź mój iPhone dla Apple iPhone 12 Pro Max
Znajdź mój iPhone to przydatna funkcja, która umożliwia odnalezienie zgubionego iPhone'a lub iPada. Umożliwia ona sprawdzenie na komputerze, gdzie znajduje się telefon lub tablet, pod warunkiem, że komputer ma połączenie z Internetem. Zabezpiecza również Twoje urządzenie: jeśli funkcja jest włączona, urządzenia nie można zresetować. Jeśli telefon ma zostać zwrócony, funkcję należy wyłączyć. W przeciwnym razie nie będzie można w pełni zresetować urządzenia. Istnieją dwa sposoby wyłączania funkcji Znajdź mój iPhone: w telefonie lub przez stronę iCloud.com.
Wyłączanie funkcji Znajdź mój iPhone w urządzeniu
Instrukcja krok po kroku
- Kliknij „Ustawienia”.
- Przewiń w dół i kliknij „iCloud”.
- Przewiń w dół i kliknij „Znajdź mój iPhone”.
- Przesuń suwak obok opcji „Znajdź mój iPhone”.
- Wprowadź hasło Apple ID i kliknij „Wyłącz”.
- Funkcja Znajdź mój iPhone została wyłączona!
Wyłączenie funkcji Znajdź mój iPhone przez iCloud
Jeśli nie masz już dostępu do swojego telefonu, możesz także wyłączyć funkcję Znajdź mój iPhone przez iCloud. Użycie tej metody spowoduje również usunięcie wszystkich plików z iPhone'a lub iPada. Chcesz zachować pliki? Wykonaj najpierw kopię zapasową. Objaśnienia znajdują się w menu po lewej stronie. Masz pewność, że chcesz wyłączyć funkcję Znajdź mój iPhone? W takim razie wykonaj poniższe czynności.
Wyjaśnienie krok po kroku
- Na komputerze PC lub laptopie wejdź na stronę iCloud.com i zaloguj się, używając swojego identyfikatora Apple ID.
- Kliknij „Znajdź iPhone”.
- Kliknij „Wszystkie urządzenia” u góry i wybierz swoje urządzenie.
- Kliknij „Usuń iPhone'a”.
- Kliknij „Usuń”.
- Zaloguj się za pomocą identyfikatora AppleID.
- Wpisz swoje odpowiedzi i kliknij „Kontynuuj”.
- Ewentualnie wpisz numer telefonu i wiadomość.
- Kliknij „Gotowe”.
- Kliknij „Ok”.
- Kliknij „Usuń z konta”.
- Kliknij „Usuń”.
Funkcja Znajdź mój iPhone została wyłączona i wszystkie pliki zostały usunięte z urządzenia!
Pamięć Twojego iPhone'a nie została wymazana, a telefon został już wysłałany do naprawy?
W takim razie wystarczy, że usuniesz urządzenie ze swojego konta. Wykonaj te czynności:
- Wejdź na stronę iCloud.com i zaloguj się, używając swojego identyfikatora Apple ID.
- Kliknij „Znajdź iPhone”.
- Na górze wybierz opcję „Wszystkie urządzenia” i wybierz urządzenie, które zostało wysłane do naprawy;
- Wybierz opcję „Zatrzymaj żądanie usunięcia”.
- Teraz wybierz opcję „Usuń z konta”.
Twoje urządzenie zostało usunięte z funkcji Znajdź mój iPhone!
Najczęściej zadawane pytania
Co to jest identyfikator Apple ID?
Apple ID to konto składające się z adresu e-mail i hasła, które tworzysz, gdy po raz pierwszy zaczynasz korzystać z iPhone'a lub iPada. To konto jest niezbędne do działań takich jak kupowanie i pobieranie aplikacji z App Store oraz korzystanie z usługi iCloud. Identyfikator Apple ID potrzebny jest także do włączania i wyłączania funkcji Znajdź mój iPhone.
Uwaga! Przed wysłaniem iPhone'a lub iPada do naprawy należy wyłączyć funkcję Znajdź mój iPhone. W przeciwnym razie nie będzie można wykonać naprawy. Przechowuj bezpiecznie swoje dane identyfikacyjne Apple ID!
Nie pamiętam mojego identyfikatora Apple ID, co mogę zrobić?
Może się oczywiście zdarzyć, że zapomnisz swoich danych. Dlatego zawsze warto gdzieś je zapisać lub przechowywać w formie cyfrowej. Jeśli tego nie zrobiłeś lub zapomniałeś, wejdź na tę stronę), aby odzyskać swoje dane.