Xiaomi Redmi 14C 8GB/256GB Czarny - Porady i wskazówki
Porady i wskazówki dotyczące Xiaomi Redmi 14C 8GB/256GB Czarny
Najczęściej zadawane pytania dotyczące Xiaomi Redmi 14C 8GB
Odpowiedź:
Tak, wszystkie telefony Xiaomi sprzedawane na naszej stronie internetowej posiadają oznaczenie CE.
Odpowiedź:
Na to urządzenie sprzedawca udziela 2-letniej gwarancji. Gwarancja obowiązuje tylko wtedy, gdy na urządzeniu nadal znajduje się oryginalne oprogramowanie. Jeśli urządzenie będzie wymagało wysłania do naprawy, zostanie zwrócone do dostawcy. Należy pamiętać, że naprawa może potrwać dłużej niż zwykle.
Odpowiedź:
Oprócz wewnętrznej pamięci urządzenia możesz również korzystać z pamięci masowej w chmurze. Możesz przesyłać do niej zdjęcia i filmy, aby nie trzeba było ich już przechowywać w telefonie. Są one nadal dostępne w telefonie za pośrednictwem chmury, ale nie zajmują już miejsca w pamięci urządzenia. Dzięki temu telefon będzie działał szybko, a jego pamięć wewnętrzna będzie się znacznie wolniej zapełniać. Przykładami pamięci masowej w chmurze są iCloud, Dropbox, Google Drive i Microsoft OneDrive.
Odpowiedź:
Jeśli zwracasz urządzenie z systemem Android lub wysyłasz je do naprawy, konieczne jest usunięcie z niego konta Google. Aby usunąć swoje konto Google, wykonaj poniższe kroki:
- Przejdź do ustawień;
- Kliknij opcję Konta i sprawdź, czy są tam dodane konta Google;
- Kliknij konto Google i wybierz opcję Usuń. Samo konto Google nie zostanie usunięte, lecz jedynie odłączone od urządzenia.
Odpowiedź:
Niektóre telefony mają przednią kamerę i czujnik zbliżeniowy w wyświetlaczu. Czujnik zbliżeniowy miga, gdy zbliżysz telefon do ucha. Wygląda to tak, jakby na wyświetlaczu był martwy piksel.
Ten migający biały piksel to nie martwy piksel, lecz czujnik zbliżeniowy, którego zadaniem jest wyłączanie ekranu podczas rozmowy, aby zapobiec przypadkowemu dotknięciu.