OPPO Reno12 12GB/256GB Czarny - Porady i wskazówki
Porady i wskazówki dotyczące OPPO Reno12 12GB/256GB Czarny
Najczęściej zadawane pytania dotyczące OPPO Reno12 12GB
Odpowiedź:
Pamięć telefonu może się zapełnić przez przechowywanie dużej liczby aplikacji, zdjęć, filmów, muzyki lub kontaktów. Jest to uciążliwe, ponieważ spowalnia działanie telefonu i uniemożliwia pobieranie nowych zdjęć ani aplikacji. Niestety pamięci Twojego telefonu nie można rozszerzyć za pomocą karty pamięci. Jest jednak inne rozwiązanie: możesz korzystać z pamięci masowej w chmurze. Możesz przesłać zdjęcia i filmy do chmury, a następnie usunąć je z telefonu. Pliki są nadal dostępne w telefonie za pośrednictwem chmury, ale nie zajmują już miejsca w pamięci urządzenia. Dzięki temu telefon będzie działał szybko i miał miejsce na nowe aplikacje. Przykładami pamięci masowej w chmurze są iCloud, Dropbox, Google Drive i Microsoft OneDrive.
Odpowiedź:
Jeśli zwracasz urządzenie z systemem Android lub wysyłasz je do naprawy, konieczne jest usunięcie z niego konta Google. Aby usunąć swoje konto Google, wykonaj poniższe kroki:
- Przejdź do ustawień;
- Kliknij opcję Konta i sprawdź, czy są tam dodane konta Google;
- Kliknij konto Google i wybierz opcję Usuń. Samo konto Google nie zostanie usunięte, lecz jedynie odłączone od urządzenia.
Odpowiedź:
Niektóre telefony mają przednią kamerę i czujnik zbliżeniowy w wyświetlaczu. Czujnik zbliżeniowy miga, gdy zbliżysz telefon do ucha. Wygląda to tak, jakby na wyświetlaczu był martwy piksel.
Ten migający biały piksel to nie martwy piksel, lecz czujnik zbliżeniowy, którego zadaniem jest wyłączanie ekranu podczas rozmowy, aby zapobiec przypadkowemu dotknięciu.
Odpowiedź:
Z reguły uszkodzenia sprzętu elektronicznego spowodowane przez wodę nie są objęte gwarancją. To dlatego, że szkody spowodowane przez wodę zaliczają się do szkód wywołanych przez użytkownika. Producent nie może udzielić na to gwarancji, ponieważ nie ma wpływu na sposób użytkowania urządzenia.
Wiele urządzeń, takich jak smartfony, zegarki typu smartwatch i trackery fitness, posiada certyfikat wodoszczelności oznaczony kodem, np. IP68 lub 5ATM. Uszkodzenia spowodowane przez wodę w tych certyfikowanych wodoodpornych urządzeniach również nie są objęte gwarancją. Wynika to z faktu, że wodoodporne uszczelnienie urządzenia może ulec zużyciu w wyniku normalnego użytkowania. Dlatego zawsze staraj się chronić swoje urządzenie przed zamoczeniem, nawet jeśli jest wodoodporne.
Odpowiedź:
Możliwe, że funkcja TalkBack jest włączona i z tego powodu urządzenie nie reaguje na Twoje dotknięcia. Jest to funkcja systemu Android stworzona z myślą o osobach niewidomych i niedowidzących. W tym trybie telefon przetwarza tekst na ekranie na mowę. Funkcję tę można wyłączyć w menu ustawień, w sekcji „Dostępność”.