Chętnie poznamy Twoje sugestie! Czy na stronie internetowej lub podczas składania zamówienia wpadło Ci w oko coś, co moglibyśmy poprawić? Poinformuj nas o tym, korzystając z formularza kontaktowego znajdującego się na dole strony Obsługi klienta. Dzięki Twoim opiniom możemy w przyszłości jeszcze bardziej udoskonalić nasze usługi.
Chcemy zaoferować Ci możliwie najlepszą obsługę. Wciąż jednak może się zdarzyć, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Chcielibyśmy wspólnie rozwiązać ten problem.
Masz jakieś zażalenie? Wyślij je do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się na dole naszej strony Obsługi klienta. Każde zażalenie jest traktowane bardzo poważnie. Po otrzymaniu wiadomości rozpatrzymy je i w ciągu 14 dni otrzymasz merytoryczną odpowiedź.
Rozpatrzyliśmy Twoje zażalenie, ale rozwiązanie Cię nie satysfakcjonuje? W takim przypadku prosimy przesłać opis zażalenia w formie pisemnej do naszego kierownika ds. sprzedaży wewnętrznej. List należy wysłać na poniższy adres, podając w tytule "Complaint".
Gomibo
attn. Manager Binnendienst
Postbus 2023
9700 VC Groningen
Holandia
Jeśli naprawdę nie uda nam się wspólnie znaleźć rozwiązania, możesz zaangażować niezależną Europejską Platformę ODR.