Po ponad 15 latach doświadczenia w Niderlandach, oferujemy teraz w Polsce przyjazną użytkownikowi stronę internetową. Z łatwością znajdziesz tam idealny telefon, gadżety i akcesoria. Każdy to potrafi w Gomibo!
Na naszej stronie internetowej możesz samodzielnie, łatwo i szybko złożyć zamówienie.
Masz pytanie dotyczące składania zamówienia lub dokonywania płatności? Przeczytaj umieszczone poniżej odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Najczęściej zadawane pytania
Jak złożyć zamówienie?
Zamówienie można łatwo złożyć samodzielnie za pośrednictwem naszej strony internetowej. Zaloguj się na swoje konto biznesowe, aby zobaczyć prawidłowe ceny i stany magazynowe. W naszej porównywarce znajdziesz wszystkie dostępne telefony i tablety. Użyj paska wyszukiwania w żółtej ramce lub w filtrze wybierz markę, dla której chcesz zobaczyć dostępne ilości i produkty. Umieść wybrane produkty w koszyku i potwierdź zamówienie. Znane nam dane zostały już za Ciebie uzupełnione.
Jak złożyć zamówienie bez płacenia podatku VAT?
Aby złożyć zamówienie, można skorzystać z dwóch opcji:
Podatek VAT jest rozliczany przed dokonaniem płatności.
Złóż zamówienie, wybierz metodę płatności "Przelew bankowy" i wyślij e-mail z numerem zamówienia na adres business@gomibo.pl. W ciągu jednego dnia roboczego otrzymasz fakturę proforma bez VAT i będziesz móc dokonać płatności. Zamówienie zostanie wysłane po otrzymaniu płatności. Zamówienie jest zatem opóźnione o jeden dzień.
Podatek VAT zostanie rozliczony po dokonaniu płatności.
Złóż zamówienie i zapłać pełną kwotę wraz z podatkiem VAT. Zamówienie zostanie wtedy niezwłocznie wysłane. Wyślij numer zamówienia pocztą elektroniczną na adres business@gomibo.pl. Zwrotu nadpłaconej kwoty podatku VAT dokonamy w ciągu 5 dni roboczych. Fakturę bez VAT znajdziesz na swoim koncie.
Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie przed wysyłką?
Zazwyczaj jest to możliwe, prosimy o jak najszybsze przesłanie zgłoszenia pocztą elektroniczną na adres business@gomibo.pl. W przypadku urządzeń kupowanych specjalnie na zamówienie, zmiany nie zawsze są możliwe. W takiej sytuacji również prosimy o kontakt mailowy.
Jakich metod mogę użyć, aby zapłacić?
Nasi klienci mogą zawsze płacić przelewem bankowym, kartą Visa/Mastercard i Maestro. W danym kraju może być dostępna dodatkowa opcja. Przegląd wszystkich metod płatności w poszczególnych krajach można znaleźć tutaj.
Moje zamówienie zostało złożone, ale muszę jeszcze dokonać płatności. Jak to zrobić?
W wiadomości e-mail z potwierdzeniem znajduje się zielony przycisk przekierowujący na stronę płatności. Możesz tam bezpośrednio dokonać płatności, a także znaleźć informacje potrzebne do dokonania płatności przelewem bankowym. Stronę tę można również znaleźć za pośrednictwem konta.
Chcę, aby na fakturze znajdował się wewnętrzny numer referencyjny. Czy to możliwe?
Tak, możliwe jest umieszczenie na fakturze i etykiecie wysyłkowej własnego numeru referencyjnego zamówienia. Po zalogowaniu się na konto firmowe w koszyku znajduje się pole do podania numeru referencyjnego zamówienia z Twoim imieniem i nazwiskiem oraz danymi adresowymi.
Jak działa zamawianie na kredyt?
Jeśli złożysz zamówienie na kredyt, zrealizujemy je jeszcze tego samego dnia, pod warunkiem, że zmieści się ono w limicie kredytowym, a na Twoim koncie nie ma przeterminowanych faktur. Nie musisz nic robić samodzielnie w związku z tą kwestią. Jeśli limit kredytowy został wyczerpany lub upłynął termin płatności, niezwłocznie poinformujemy Cię o tym pocztą elektroniczną.
Czy kwalifikuję się do złożenia zamówienia na kredyt?
Możliwość zamawiania na kredyt/rachunek zostanie przeanalizowana w przypadku przewidywanego zakupu ponad pięćdziesięciu urządzeń rocznie. Czy chcesz ubiegać się o kredyt? Prosimy o przesłanie zgłoszenia pocztą elektroniczną na adres business@gomibo.pl. Aby móc złożyć zamówienie na konto, zawsze prosimy o przesłanie nam kilku dokumentów oraz o posiadanie przynajmniej jednego zamówienia opłaconego w trakcie ubiegłych dwóch miesięcy. Oferujemy możliwość składania zamówień na konto we współpracy z ubezpieczycielem kredytu, który oceni wniosek. Czas rozpatrywania wniosku kredytowego wynosi zazwyczaj 1-2 tygodni.
Faktura musi być odwrotnie obciążona podatkiem VAT. Jak to zorganizować?
Czy zamówienie zostało już opłacone wraz z podatkiem VAT? W takim razie w ciągu 5 dni roboczych VAT zostanie zwrócony na Twoje konto, a fakturę bez VAT znajdziesz na swoim koncie. Czy chcesz płacić bez podatku VAT? Złóż zamówienie, wybierz metodę płatności "Przelew bankowy" i wyślij e-mail z numerem zamówienia na adres business@gomibo.pl. W ciągu jednego dnia roboczego otrzymasz fakturę proforma bez VAT i będziesz móc dokonać płatności. Uwaga: w wielu przypadkach podatek VAT jest przenoszony automatycznie po złożeniu pierwszego zamówienia. Nie musisz już wtedy kontaktować się z business@gomibo.pl, a prawidłowa faktura pojawi się bezpośrednio na Twoim koncie.
Kiedy otrzymam fakturę VAT z odwrotnym obciążeniem?
Nasz dział finansowy przygotuje tę fakturę ręcznie, gdy tylko zamówienie zostanie wysłane lub gdy użytkownik zażąda ich pocztą elektroniczną. Dzień po otrzymaniu zamówienia faktura nadal nie została wysłana? W takim razie wyślij wiadomość e-mail na adres business@gomibo.pl.
Szanujemy Twoją prywatność
Używamy plików cookie, pikseli i podobnych technologii, aby umożliwić użytkownikom jak najlepsze korzystanie z naszej strony internetowej.
Więcej informacji na ten temat można znaleźć w sekcji Ochrona danych osobowych.
Klikając „Akceptuj wszystko”, wyrażasz zgodę na stosowanie tych technologii.
W sekcji "Ustawienia" możesz wybrać usługi lub je odrzucić.
Możesz w każdej chwili wycofać lub zmienić swoją zgodę ze skutkiem na przyszłość.