Wysyłka i dostawa

Masz pytanie dotyczące wysyłki lub czasu dostawy? W takim razie przeczytaj umieszczone poniżej odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.


Najczęściej zadawane pytania

  • Jak zostanie wysłane moje zamówienie?

    Nasze paczki wysyłamy na terenie Holandii i Belgii za pośrednictwem PostNL. Firma UPS lub DHL zajmuje się wysyłką paczek do wszystkich innych krajów w Europie. Wysyłka na terenie Europy jest bezpłatna. Szacowany czas dostawy każdego produktu jest podany na naszej stronie internetowej. Zostanie on zmieniony po wybraniu innego kraju.

  • Czy zamówienie może być dostarczone bezpośrednio do mojego klienta w trybie dropshipment?

    Tak, oferujemy bezpłatną wysyłkę w trybie dropshipment. Gdy zamówienie jest dostarczane bezpośrednio do klienta końcowego, używamy pustego pudełka. Do zamówienia dołączona jest lista pakowania bez cen wraz z Twoimi własnymi danymi kontaktowymi. Klient końcowy nie będzie widział, że produkty pochodzą z Gomibo. Nasza usługa dropshipment jest dostępna jako standard na Twoim koncie Gomibo Business. Przy każdym zamówieniu należy zaznaczyć w koszyku, czy chcesz skorzystać z tej bezpłatnej opcji.

    Uwaga: Wysyłka w systemie Dropshipment jest dostępna tylko w przypadku dostawy do tego samego kraju, w którym znajduje się Twój adres (na fakturze).

  • Część mojego zamówienia nie jest dostępna w magazynie. Czy mogę jeszcze otrzymać resztę?

    Dostawa częściowa nie zostanie utworzona automatycznie. Prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres business@gomibo.plz podaniem numeru zamówienia. Następnie wyślemy Ci wszystko, co jest dostępne w magazynie. Produkt, którego nie ma w magazynie, zostanie wysłany automatycznie, gdy tylko pojawi się w sprzedaży.

  • Otrzymałem częściową dostawę, ale produkty, których jeszcze nie otrzymałem, są wymienione na fakturze jako anulowane. Czy to poprawne?

    Zgadza się. W przypadku dużych zamówień realizujemy w ten sposób dostawy częściowe. Produkty są umieszczane na osobnym zamówieniu, a my przenosimy płatność z pierwotnego zamówienia na osobne.

  • Właśnie zapłaciłem. Czy moje zamówienie zostanie wysłane natychmiast?

    Jak tylko płatność znajdzie się w naszym systemie, wyślemy zamówione produkty. W przypadku płatności przelewem bankowym czas dotarcia płatności do naszego systemu wynosi 1-2 dni robocze. Jeśli zapłaciłeś za pomocą innej metody płatności, Twoje zamówienie zostanie wysłane natychmiast.

  • Zgodziłem się na wycenę. Kiedy otrzymam moje zamówienie?

    Jeśli zatwierdzisz ofertę cenową przed godziną 17:00, zamówienie zostanie zrealizowane tego samego dnia. Jeśli płatność wpłynie również tego dnia, zamówienie zostanie wysłane tego samego dnia.

  • Dlaczego nie otrzymałem jeszcze mojego zamówienia?

    Jeśli wszystko znajduje się w magazynie, a płatność została dokonana, można założyć, że zamówienie zostanie dostarczone zgodnie z czasem dostawy podanym na stronie internetowej. Jeśli kod śledzenia przesyłki nie daje Ci jasności, możesz wysłać wiadomość e-mail na adres business@gomibo.pl. Wówczas dowiemy się, dlaczego przesyłka została opóźniona.

  • Zamówionego produktu nie ma w magazynie. Kiedy go otrzymam?

    Wyślemy wszystko, gdy tylko produkty będą dostępne w magazynie. Szacowany czas dostawy można znaleźć na stronie swojego konta.