Asortyment

Oferta Gomibo obejmuje ponad 20 marek telefonów, zarówno znanych, jak i mniej znanych. Dzięki naszej szerokiej ofercie produktów, klienci biznesowi zawsze znajdą w Gomibo telefony, tablety i akcesoria, których szukają. Nadal nie wiesz, jaki telefon jest dla Ciebie najlepszy, a może szukasz telefonu o określonych parametrach? W takim razie skorzystaj z naszej praktycznej porównywarki.

Masz pytania dotyczące naszego asortymentu? W takim razie przeczytaj umieszczone poniżej odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.


Najczęściej zadawane pytania

  • Czy urządzenia dostarczane przez Gomibo są dostępne w Europie?

    Tak, urządzenia znajdujące się w naszym magazynie są przeznaczone na rynek europejski.

  • Czy urządzenia dostarczane przez Gomibo są opatrzone oryginalnymi plombami?

    Tak, pudełka z urządzeniami wszystkich dostarczanych przez nas telefonów i tabletów mają oryginalne plomby.

  • Czy mogę korzystać z Programu Rejestracji Urządzeń (Device Enrolment Program, DEP) w przypadku iPhone'ów zakupionych w Gomibo?

    Tak, jest to możliwe zarówno na iPhone'ach, jak i iPadach. Zainstalujemy program Apple DEP na zamówionych przez Ciebie urządzeniach w konkurencyjnej cenie. Dzięki temu nie musisz się martwić o instalację oprogramowania do zarządzania na nowym urządzeniu. Użytkownik sam zarządza oprogramowaniem i konfiguruje wszystko zgodnie z własnymi potrzebami. Czy chcesz skorzystać z tej usługi? Prosimy o poinformowanie nas przed złożeniem zamówienia poprzez business@gomibo.pl. Nie jesteśmy w stanie retrospektywnie zainstalować programu Apple DEP.

  • Czy mogę używać Samsung Knox na urządzeniach Samsung kupionych w Gomibo?

    Tak, jest to możliwe, jeśli urządzenie lub tablet obsługuje aplikację Knox. Na życzenie klienta instalujemy Samsung Knox na zamówionych urządzeniach w konkurencyjnej cenie. Dzięki temu nie musisz się martwić o instalację oprogramowania do zarządzania na nowym urządzeniu. Użytkownik sam zarządza oprogramowaniem i konfiguruje wszystko zgodnie z własnymi potrzebami. Czy chcesz skorzystać z tej usługi? Prosimy o poinformowanie nas przed złożeniem zamówienia poprzez business@gomibo.pl. Nie jesteśmy w stanie retrospektywnie zainstalować programu Samsung Knox.

  • Co to jest model z outletu i jak go zamówić?

    Urządzenia z outletu, tablety lub akcesoria można zamówić za pośrednictwem naszej strony internetowej. Zaloguj się na swoje konto biznesowe i wybierz widok listy w przeglądzie produktów, aby zobaczyć naszą ofertę outletową.

    Modele z outletu były już wcześniej zamawiane i zwracane. Produkty te nie mogą być już sprzedawane jako nowe, dlatego oferujemy je w wyjątkowo konkurencyjnej cenie. Modele outletowe zawsze działają jak nowe produkty, ale zawierają mniejsze lub większe ślady użytkowania. Może to być również uszkodzone opakowanie lub brakujące akcesoria. Dlatego możliwe jest, że do urządzenia nie jest dołączony żaden zestaw słuchawkowy. Użytkownik zawsze otrzymuje jednak ładowarkę. Nie zawsze jest to oryginalna ładowarka, może to być również model zastępczy. Dla klientów biznesowych nie udzielamy gwarancji producenta na modele z outletu.

  • Czy jako klient biznesowy jestem uprawniony do korzystania z ofert specjalnych na urządzenia?

    Warunki oferty specjalnej od Gomibo, producentów lub dostawców można znaleźć na stronie urządzenia w naszej witrynie internetowej. Z reguły klienci biznesowi są wyłączeni z ofert specjalnych.

  • Czy mogę zamówić akcesoria, korzystając z konta biznesowego?

    Tak, jest to możliwe. Na naszej stronie akcesoria można znaleźć etui, osłony ekranu, zestawy słuchawkowe, smartwatche i wiele innych.