Apple iPhone SE 2022 Refurbished - FAQ
Najczęściej zadawane pytania dotyczące Apple iPhone SE 2022 Refurbished
Odpowiedź:
Odnowiony iPhone to smartfon, który był używany, ale został wyczyszczony i odnowiony. Takie urządzenia są całkowicie sprawne wewnątrz. Na zewnątrz mogą się znajdować drobne zarysowania, przez co iPhone'y nie wyglądają już całkowicie jak nowe.
Odpowiedź:
Kupujemy odnowione iPhone'y od holenderskiego dostawcy, jednego z największych dostawców odnowionych urządzeń firmy Apple. Wszystkie odnowione iPhone'y przechodzą szczegółowe kontrole jakości i są sprawdzane przez wyspecjalizowane roboty zgodnie z ponad 50 punktami kontrolnymi. Oprócz tego cały zespół techników jest gotowy do ponownego sprawdzenia iPhone'ów i w razie potrzeby do wymiany części.
Odpowiedź:
Wszystkie odnowione iPhone'y na naszej stronie zostały dokładnie sprawdzone pod względem funkcjonalności. Przy zakupie urządzenia możesz oczekiwać następujących cech:
- Mogą być widoczne różne lekkie kosmetyczne ślady użytkowania;
- Doskonały stan techniczny;
- Wszystkie uszkodzone części zostały wymienione.
Odpowiedź:
Telefony są dostarczane w dopasowanym opakowaniu wraz z ładowarką. W pudełku oprócz telefonu znajdziesz oryginalną ładowarkę i oryginalny kabel do ładowania. W zestawie nie ma słuchawek dousznych.
Odpowiedź:
Tak! Wszystkie odnowione telefony są objęte standardową dwuletnią gwarancją. Czy w Twoim telefonie wystąpiła usterka w ciągu 2 lat? W takim razie możesz skorzystać ze standardowej procedury gwarancyjnej. W tym celu musisz zarejestrować telefon, logując się na naszej stronie internetowej.
Odpowiedź:
Problemy dotyczące poniższych kwestii są objęte 2-letnią gwarancją:
- Mikrofon/głośnik;
- Problemy z połączeniem Wi-Fi i siecią;
- Problemy z płytą główną;
- Ekran dotykowy (jeśli częściowo lub całkowicie przestaje reagować);
- Bateria (gdy szybko się rozładowuje lub bardzo nagrzewa)
Odpowiedź:
Poniższe problemy nie są objęte gwarancją.
- Uszkodzenia po upływie 2 lat gwarancji;
- Upadek, uderzenie, wilgoć i uszkodzenia spowodowane ciśnieniem;
- Uszkodzony czytnik kart SIM;
- Wszystkie przyciski urządzenia (przyciski ekranu głównego, głośności i zasilania);
- Uszkodzony obiektyw aparatu;
- Uszkodzone lub zabrudzone złącze ładowania;
- Luźne części gniazda słuchawek.
Odpowiedź:
Jeśli urządzenie zostało kupione jako nowe, może się wydawać, że głośnik i/lub mikrofon telefonu nie działają. Użytkownik może na przykład nie słyszeć rozmówcy podczas rozmowy telefonicznej. Dzieje się tak dlatego, że ten model jest dostarczany z folią ochronną. Folia przykrywa również głośnik i mikrofon, sprawiając wrażenie, że te elementy nie działają prawidłowo. Zdejmij folię z przodu i z tyłu, aby móc w pełni korzystać z telefonu.
Odpowiedź:
Een refurbished iPhone wordt opengemaakt, gecontroleerd en indien nodig gerepareerd, voordat het aan jou verkocht wordt. Wanneer het originele onderdeel van de iPhone niet meer in goede staat is of defect is, wordt deze vervangen om ervoor te zorgen dat de iPhone weer zo lang mogelijk meegaat.
De batterij van je iPhone wordt bijvoorbeeld vervangen wanneer de capaciteit minder dan 85% is. Je iPhone registreert dat er een onderdeel van zijn plek is gekomen, en maakt hier een melding van. Deze melding verdwijnt automatisch na ongeveer 14 dagen en heeft geen enkele invloed op de prestaties van de accu of het beeldscherm van je iPhone.
Op deze pagina lees je alles over refurbished iPhones.
Odpowiedź:
Jeśli masz pytanie lub problem z produktem Apple, możesz łatwo uzyskać pomoc za pośrednictwem aplikacji Wsparcie Apple. Aplikację tę można pobrać bezpłatnie z App Store lub może być już zainstalowana w telefonie. W aplikacji znajdziesz przydatne instrukcje, ciekawostki i rozwiązania różnych problemów związanych z produktami Apple. Jeśli produkt jest uszkodzony w takim stopniu, że nie można już otworzyć aplikacji, możesz również zwrócić się o pomoc za pośrednictwem innego urządzenia. Wybierz z menu produkt, dla którego chcesz uzyskać pomoc. Twój produkt będzie znajdować się na liście, jeśli zalogujesz się, podając prawidłowe dane. Poniżej znajduje się ogólna instrukcja korzystania z aplikacji krok po kroku:
- Otwórz aplikację. Zostaniesz poproszony o zalogowanie się przy użyciu danych iCloud, zrób to.
- Wybierz produkt, dla którego potrzebujesz pomocy. Jeśli urządzenie jest uszkodzone w takim stopniu, że nie można uzyskać dostępu do aplikacji, możesz również poprosić o pomoc za pomocą innego urządzenia Apple, pod warunkiem, że zalogujesz się na to samo konto iCloud.
- Teraz możesz użyć opcji menu, aby wyszukać konkretny problem. Po znalezieniu problemu kliknij go.
Zostaną wyświetlone różne możliwości uzyskania pomocy. Wybierz tę z nich, która jest dla Ciebie najbardziej przydatna!
Czy wiesz, że wiele problemów z telefonem można rozwiązać bez naprawy? Zawsze najpierw sprawdź artykuły dostępne w aplikacji Wsparcie Apple. Kto wie, może właśnie tam znajduje się rozwiązanie Twojego problemu!
Odpowiedź:
Siri to cyfrowy asystent użytkowników systemu operacyjnego iOS firmy Apple. Funkcja Siri jest zintegrowana z systemem operacyjnym od premiery systemu iOS 5 w 2011 roku. Od tego czasu aplikacja jest dostępna na wszystkich urządzeniach Apple z systemem iOS 5 lub nowszym. Siri może wykonywać różne zadania w telefonie iPhone lub iPadzie. Aplikacja potrafi na przykład wyszukiwać dobre restauracje lub zarezerwować stolik. Pozwala również wysyłać wiadomości tekstowe za pomocą głosu lub pomóc Ci w wyszukiwaniu. Siri bazuje na różnych wyszukiwarkach, takich jak Google, Yahoo! i Bing. Aplikacja czyta również gazety i inne (informacyjne) strony internetowe, aby dostarczać użytkownikowi informacji. Możesz zadawać Siri pytania na wiele różnych tematów i prawie zawsze otrzymasz (w miarę) dokładną odpowiedź. Od czasu wprowadzenia na rynek funkcja Siri znacznie się rozwinęła i obecnie również z własnej inicjatywy podaje informacje dotyczące na przykład czasu podróży z pracy do domu, terminów spotkań czy sugestii dotyczących dobrych restauracji w okolicy.
Jeśli nie chcesz korzystać z tej aplikacji, możesz wyłączyć Siri. Można to łatwo zrobić w ustawieniach. W ustawieniach przejdź do zakładki „Ogólne”, a następnie „Siri”. W tym miejscu można wyłączyć tę funkcję, przesuwając suwak.
Odpowiedź:
Siri, wirtualny asystent firmy Apple, jest aktywna od wersji iOS 9.0. Oznacza to, że Siri nie tylko reaguje na to, co robi użytkownik, ale także aktywnie Ci podpowiada, nawet bez Twojej inicjatywy. Przykładowo Siri udziela wskazówek dotyczących przydatnych aplikacji i automatycznie umieszcza w kalendarzu terminy lub bilety lotnicze otrzymane e-mailem. Ma więc wbudowanych wiele przydatnych funkcji dodatkowych. Siri podaje „sugestie aplikacji”, dzięki czemu można szybko otwierać często używane aplikacje z poziomu ekranu blokady. Może to dotyczyć aplikacji, której często używasz w określonym czasie.
Funkcja ta jest domyślnie włączona. Jeśli jednak nie chcesz z niej korzystać, możesz ją po prostu wyłączyć. Sugestie Siri można wyłączyć dla określonych aplikacji lub dla wszystkich aplikacji jednocześnie. Oto, jak to zrobić:
- Otwórz ustawienia i przejdź do zakładki Ogólne
- Stuknij opcję „Wyszukaj w Spotlight”.
- Wyłącz opcji „Sugestie Siri”.
Odpowiedź:
Jeśli chcesz zwrócić swój iPhone lub odesłać go do naprawy, konieczne jest wyłączenie funkcji Znajdź mój iPhone. Wyłącz tę funkcję, wykonując poniższe instrukcje:
- Wejdź na stronę http://icloud.com/find i zaloguj się przy użyciu identyfikatora Apple ID;
- Przejście do „Znajdź mój iPhone” nie nastąpiło od razu? W takim razie kliknij w lewym górnym rogu i wybierz opcję „Znajdź mój iPhone”;
- Kliknij „Wszystkie urządzenia” u góry i wybierz urządzenie*;
Teraz kliknij „Usuń z konta” (uwaga: musisz usunąć urządzenie, samo wyłączenie opcji nie wystarczy).
Nie widzisz tego przycisku? W takim razie kliknij opcję „Wszystkie urządzenia” (może się ona także nazywać „iPhone - Twoje imię i nazwisko -”) i kliknij znak x obok swojego urządzenia.*Nie widzisz swojego telefonu? W takim razie konto mogło już zostać dezaktywowane.
Odpowiedź:
Jeśli właśnie uaktualniłeś system do wersji iOS 9.0, może zatrzymać się na powiadomieniu „Przesuń, aby zaktualizować”. Tego ekranu nie można pominąć nawet po ponownym uruchomieniu urządzenia. Problem można rozwiązać, aktualizując urządzenie do nowszej wersji systemu iOS za pośrednictwem komputera. Aby rozwiązać ten problem, wykonaj poniższe kroki.
- Podłącz urządzenie do komputera i otwórz iTunes.
- Gdy urządzenie będzie podłączone, naciśnij i przytrzymaj jednocześnie przyciski zasilania i przycisk ekranu początkowego, aż zobaczysz napis „Połącz z iTunes”.
- Wybierz opcję „Aktualizuj”, aby zaktualizować urządzenie.
- Wykonaj kroki wyświetlane na ekranie urządzenia, aby zresetować wszystko po odzyskaniu danych.
- Teraz urządzenie znów działa poprawnie i możesz pominąć ekran „Przesuń, aby zaktualizować”.
Odpowiedź:
Twoje urządzenie Apple iPhone podłącza się za pomocą kabla do portu USB komputera.
Możesz także użyć programu firmy Apple, czyli iTunes. Za pomocą tego programu można pobierać aktualizacje, pobierać muzykę do iPhone'a, synchronizować iPhone z komputerem i wykonywać inne czynności.
Odpowiedź:
Firma Apple mniej więcej raz do roku ogłasza duże aktualizacje oprogramowania dla swoich produktów. Informuje również, których urządzeń dotyczy aktualizacja, a których nie. Zazwyczaj urządzenia są przez kilka lat objęte wsparciem technicznym polegającym na aktualizacjach oprogramowania.
Aktualizacje oprogramowania dla systemu iOS można instalować na dwa sposoby. Pierwszym sposobem jest użycie sieci Wi-Fi. Podłącz urządzenie do zasilania, a następnie pobierz i zainstaluj oprogramowanie za pomocą opcji Ustawienia > Ogólne > Aktualizacja oprogramowania. Drugim sposobem jest aktualizacja przez iTunes. Podłącz urządzenie do komputera lub laptopa i otwórz aplikację iTunes. Przejdź do przeglądu urządzenia i kliknij przycisk „Wyszukaj aktualizację”. Następnie pobierz i zainstaluj nową wersję systemu iOS.
Odpowiedź:
Jeśli telefon zostanie zamoczony, woda może spowodować jego uszkodzenie. Aby zapobiec uszkodzeniom, należy dokładnie wykonać poniższe czynności.
Przede wszystkim wyłącz telefon. Prąd i woda nie są dobrym połączeniem i mogą spowodować tylko więcej szkód. Następnie w miarę możliwości wyjmij z urządzenia baterię i kartę SIM. Zapobiegnie to uszkodzeniu układu scalonego. Następnie potrząśnij urządzeniem, aby woda wyleciała z otworów. Wysusz telefon ręcznikiem, włóż go do miski i zasyp ryżem. Ryż bardzo dobrze wchłania wilgoć i wyciągnie ją z urządzenia. Aby uzyskać najlepszy efekt, trzymaj telefon w misce z ryżem przez 72 godziny i nie włączaj go w tym czasie.